Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain to mroczna gra

'Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain' podąża za nową, produkcyjną wizją. Mechanika stealth zostanie połączona z formułą otwartego świata. Postacie zostały nakreślone w bardziej realistyczny sposób, Czujemy 'ciężką' - momentami mroczną atmosferę i mamy kontakt z prawdziwą głębią fabularną. Gra przenosi nas do 1984 roku. Snake ma w tym momencie 49 lat. Kiefer Sutherland ma wprowadzić tego kultowego bohatera w nowy wymiar odwzorowania ludzkich emocji.

 

 

Sam Hideo Kojima tłumaczy, że zmiana pierwszoplanowego, najważniejszego voice-actora jest wynikiem wielu przemyśleń. Przy MGS5 zobaczymy rzeczy, jakie nigdy nie zostały wykonane na przestrzeni całego uniwersum. Głos i mimika twarzy będą dokładnie dopasowane do Snake'a, jaki zbliża się do '50'. Wszystko ma zostać wykonane w realistyczny sposób. Popularny reżyser Avi Arad (to on polecił Kiefera Sutherlanda) mówi, że gwiazda serialu '24 godziny' ma niezwykłą barwę głosu. W tym ostatnim znajdziemy pewną tajemniczość. Pasuje ona do koncepcji napędzającej 'The Phantom Pain'.


obrazek
hraboll
Opublikowano: 06.06.2013 - 21:02

Komentarz od autora:
Brak komentarza...




Obecnie brak komentarzy - bądź pierwszy.