Far Cry 3 - polowania i królestwo zwierząt

Jamie Keen (lead game designer) wyjaśnia, iż mechanizm polowania w Far Cry 3 to coś opcjonalnego. Jednak nie warto go omijać. Wszak skóra rekina jest cennym dobrem w wewnętrznej gospodarce. Jednak jej zdobycie to nie czynność prosta i banalna. Daje nam natomiast dodatkowy ładunek emocji, adrenaliny. Wymusza także całkiem inną formę kreatywności. Zwierzęta nie są naszymi wrogami, ale trudno pomijać, ich instynkty i całe ekosystemy, gdy wchodzimy w kwestie odwzorowania środowiska tropikalnych wysp. Tygrys po prostu musi zachowywać się jak... tygrys. Zbudowanie odpowiednich schematów to wielkie przedsięwzięcie.

 

 

Ubisoft Montreal jest dumne z wykonanej pracy. Dała ona złudzenie przebywania w prawdziwym, realnym świecie, gdzie czeka na nas mnóstwo interakcji - i to nie tylko z NPC. Czasem masz wrażenie, iż oglądasz film dokumentalny, jaki pokazuje nam hierarchię, zależności i element przetrwania w realiach królestwa zwierząt. Wokół ciebie rozciąga się sfera życia, jaka jest nieprzewidywalna - nigdy nie wiesz, co może się wydarzyć. Developer kreuje środowisko, które nieustannie porusza się, podąża do przodu. To cały łańcuch przeróżnych działań. Gdy rebelianci zabijają cywilów, wtedy zwłoki tych drugich przyciągną np. tygrysa.


obrazek
hraboll
Opublikowano: 15.10.2012 - 15:59

Komentarz od autora:
Brak komentarza...




Obecnie brak komentarzy - bądź pierwszy.